I need to apologise. In my blog Faccuracy I accused Amanda Platell of multiplying 500 by 52 and getting over 26,000. I made a factual error in that blog by saying that the article was in the Mail on Sunday. Her column is actually in the Saturday edition of the Daily Mail. I humbly apologise to the Mail on Sunday for associating that esteemed tome with Amanda Platell!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.